1 april 2011

Защо емигрантите се депресират ?

Кво да ви кажа. Напуших се днес сам в Амстердам. Лутах се по улиците.  Сам съм...

Сега размишлявам... 

Едно такова... отцепено от света мие в момента. Сгушил съм се приятно  в леглото и си стоя там... размишлявам си. (мхм)

Какво да ви кажа. Ми... Добре съм. И не съм добре май ? Не знам.

В Либия въоръжавали бунтовниците. Епа да ги въоражават кат нямат оръжие.
Края на света идва, а Либия пък демокрация щяла да си прави. Луда работа ей.

Аз не знам какво правя. Т.е знам много добре къде съм и защо съм там, но ми е едно безцелно. Искам да се прибирам вкъщи. Че не ми се стои тука още дълго. Искам да започвам живот в България. С  лютеница и пръжки, с дупки по улиците и с приятели да си живея. Да си вляза в кошарката и аз най - после. Стига с тва мотане на лево на десно. Само се мандахерцаме из Европа.
А съм едва втора година тука. Странна работа. Направо се излагаме. Хубава работа, брат ми.
Ей го Евгени, не ще да се връща. Човека си му е добре. На мен обаче, не ми е добре. Тва е потвърдено. Не ми е  така както съм си го представял. Може би мястото няма никакво значение, но мен не ме интересува.

За българите дето живеят в чужбина и мразят България мога да кажа само едно - Вие сте абсолютни идиоти.

Братя, тежко е да си жив. Се нещо не му е наред. Се нещо искаш. Се нещо трябва да стане. Цяяял живот. Е ако тва е живот, здраве му кажи. Кажи му... J  

Браво, че Преслава изкара хубава песен. Поне тва е добре.

Бил ли съм ходил във фолк клуб „Калигула”. Ми не съм. От къде ? И да знаете, че повечето проститутки в Амстердам били травестити. Трябвало да гледаш ако има  синя лепенка на витрината. Ебати... Уот да фак ? Не знам от къде ги измисля Евгени тея работи.

Аместердам е много спокоен град. Малко е буйно около туристическите зони, но иначе е много спокойно. Като в София. Дааа, много прилича на София. Ама е много по-различен от София. И двата града обаче, са обречени.

Днеска четох блога на Баксанов. Ми е тва е бе братле. Е така трябва да живее човек. Като Бъкси. Браво на Бъкси. Много ме кефиш. Евала.

Свободата е едно ,мой арабски приятели, а личния мир е съвсем друго.
Да.

Мерси.

31.03.2011

Кога се минаха три месеца не знам. J

3 opmerkingen:

  1. bre.
    cheta az mislovnite ti izliyania i vizualiziram v saznanieto si ulicte na amsterdam.
    ne znaeh che tam se podvizavash.
    im am priyatel koyto e v holandia ot... may veche 8 godini. yaki mu se she v bg da si e/priyateli, planini, roden kray/, no ot druga strana ... tam si stoi.
    uf... darja malkia kamen v skuta si i ne moga da pisha mnooo.
    are, poveche slanchevi misli da imash

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Честитууу!
    Тук май ще ми хареса, удобно е и мога да си сваля обувките не защотоме ме е страх да не изкалям, а защото се чувствам като у дома :))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Много ме радват коментарите ви. Супер яко е да си четем блоговете. Един по подреден начин за комуникация :) Злото прасе ми е идол. Мерси :) Успех с малкия разбойник.

    BeantwoordenVerwijderen