4 april 2011

Джони Деп е българин !

Днеска спах 13 часа. Последните 4 сънувах усилено. Генерирах много декори и разговори. Това което си спомням обаче главно се върти около Джони Деп и някакво гадже с което се сваляхме.
Даже още по време на съня си спомням, че си мислех : " Леле тва е ебати и якия сън"

Та за какво говоря...

Започваме като в Inception - Седим Аз, Джони и Пешо Пернишки на маса (някакво кафене). Джони пуши усилено и мълчи. Пернишкия въобще не е в кадър, но е там. Усещам го.Аз стоя и се пуля ту в Джони Деп ,ту в Пешо Пернишки. Чудя се какво става. Защо седим тук? Аз току що съм се "включил" в ситуацията. ( Явно сме на второ ниво в съня ) Решавам да подпитам Джони нещо. 

Така изглеждаше в съня ми

Аз: Jonny, what's up my friend ?
Джони : Ми не знам чувек, какво тря да става?

Викам си бреее, как пък тъй говорим български ? Странна работа.
Гледам го пак г-н Деп и казвам първото нещо дето ми идва е така :

Аз: Алиса в страната на чудесата беше много зле.
Джони : Да, и на мен не ми хареса.

Викам си брееей, Цяла година бачкане и пълен провал, ама човека все пак не крие провала си. Тогава ми се прииска да му кажа и нещо похвално все пак, но така и не му казах, че много ме радва в други филми като Dead Man , Fear and Loathing и Blow.

Аз: Ти от кога си в България?
Той: От септември месец. Продължавайки да си пуши и да пие кафе, загледан в далечината на улицата. 

Беше лято, ама беше 2-3 месеца (така го прецених в съня) след септември т.е би трябвало да е пребивавал почти година в България. Бреееййй мааму стара.

Трамвай мина покраи нас и от него някакво момиче се залепи на прозореца с ококорен поглед. 
- Джонииииии Дееееееп! Вижте ! каза тя и отприщи огромна тълпа зяпачи и фенове, която изчака трамвая да опише дъга, която ни защитаваше и пристъпиха релсите с викове. Джони не им обръщаше никакво внимание. те се бутаха в него и отминаваха напред да го търсят. Той леко приведе главата си към масата и ме погледна. Погледа му казваше : Скивай, едно кафе не може да изпие човек. 

Тълпата ни погълна изцяло.

Край на съня

След този епизод започнах да сънувам за гаджето дето споменах в началото. Беше много по-интересно, но ми се губят много части. Не мога да ви го опиша. 

Защо сънувах точно това ?
Моето обяснение за този сън е много просто:
Вчера гледах "Пансион за кучета". Много приятен филм, в който Петър Антонов прилича малко на Джони. Малко преди да започнем да гледаме филма, Пешо ми се включи в чата на фейсбук и ми пишеше някви глупости.

:) тва е цялата раота рираш ли ?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten